Waldorf Astoria | Global Media Center

News By Region

Americas

La Quinta Resort & Club, a Waldorf Astoria Resort, Announces Multi-Million Dollar Restoration The original desert hideaway, La Quinta Resort & Club, has been a haven to Hollywood stars since it first opened in 1926.

All News From Americas »
Asia/Pacific

Waldorf Astoria Hotels & Resorts Signs Agreement for New Property in Jakarta Hilton Worldwide today announced the signing of a new management agreement with PT Putragaya Wahana to introduce the Waldorf Astoria Hotels & Resorts property in Jakarta, Indonesia. Scheduled to open in 2018, the 181-key Waldorf Astoria Jakarta will be the second property of the legendary luxury brand's portfolio in Indonesia.

All News From Asia/Pacific »
Europe

Guerlain Spa Waldorf Astoria Berlin ernennt neuen Spa Manager Mit dem Guerlain Spa im Waldorf Astoria Berlin steht Gästen ein einzigartiger Spa- und Fitnessbereich auf über 1.000 Quadratmetern zur Verfügung. Seit Mai 2014 zeichnet Marcus Fry als Spa Manager für das Team der Guerlain Beauty Coaches verantwortlich. Die Begeisterung für Wellness wurde Marcus Fry in die Wiege gelegt: Er stammt aus dem englischen Kurort Bath, der auf eine über tausendjährige Spa-Tradition zurückblicken kann. In seinem Geburtsort war Fry seit 1996 in verschiedenen Positionen im renommierten Relais & Châteaux Lucknam Park Hotel & Spa tätig, zuletzt als Spa Manager.

All News From Europe »
Middle East/Africa

Hilton Worldwide Summer Sale Offers Up to 33% Savings at Hotels Across Middle East & Africa Hilton Worldwide today announces the start of its “Summer Sale” offering travelers up to 33% savings on weekday and weekend stays across the Middle East & Africa when booked before September 30, 2014.

All News From Middle East/Africa »
Media Center Tools
Go
PrintRSSShare
Language Selection (Human and Google Translate generated translations):
English Italiano
Español   العربية
Français   日本語
Français Québécois   中文
Don’t see your language above?
Connect With Us
Media Inquiries? Contact Us:
John WallsDirector, Brand Public Relations,
Luxury and Lifestyle Brands
PHONE+1 703 883 5381 EMAILjohn.walls@hilton.com ADDRESSHilton Worldwide
7930 Jones Branch Drive
McLean, Virginia 22102 All Media Contacts »
Join Our Social Media NetworkTwitter